Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)41 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)10 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 0 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
plánovaný
 
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
574,2 km
2 - 6
11 843 m
1 065 - 50 895
3,6
3,7
7/2020 - 1/2021
1
11,3 km
4
0 m
23 579 - 28 413
2
3
1/2021
(0,0)
2
17,4 km
4
8 544 - 13 236
2
3
7/2020
(0,0)
3
4,3 km
4
337 m
370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
4
10,2 km
4
206 m
370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
5
8,1 km
4
1 018 m
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
6
6,8 km
4
1 169 m
449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
7
9,4 km
4
15 m
6 428 - 9 084
4
5
8
3,8 km
2
10 312
3
5
9
2,7 km
4
131 m
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
16 268
4
3
10
8,4 km
4
6 403 - 9 478
4
5
11
8,2 km
2
34 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
4 001
3
3
12
8,3 km
2
192 m
5 550 - 9 787
2
3
13
4,6 km
4
1 757 m
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
11 611
4
3
14
18,0 km
2
1 015 m
154 mil. eur
10 140 - 11 010
3
5
15
6,5 km
2
101 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
16
14,9 km
4
446 m
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
17
7,9 km
2
164 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
18
18,0 km
2
226 m
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
19
3,6 km
4
5
5
20
7,3 km
4
10 359
3
3
21
9,8 km
2
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
22
7,9 km
2
110 m
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
23
8,0 km
2
86 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
24
7,5 km
2
137 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
25
6,0 km
2
199 m
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
26
11,2 km
2
440 m
7 234
4
3
27
11,3 km
2
265 m
2 561 - 5 054
4
3
28
54,9 km
4
4 151 - 11 477
3
5
29
14,0 km
4
433 m
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
30
8,5 km
6
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
32 968
.
.
.
5
5
31
6,9 km
6
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
5
5
32
12,6 km
4
53 m
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
33
15,8 km
4
213 m
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
34
12,1 km
4
154 m
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
35
15,5 km
4
303 m
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
36
14,0 km
2
60 m
451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie
3
3
37
42,1 km
4
5 713 - 13 545
5
5
38
29,2 km
2
336 m
15 mil. eur
2 156 - 6 890
5
5
39
3,1 km
4
5 420 - 8 693
5
5
40
32,8 km
2
1 114 m
20 mil. eur
2 228 - 6 331
5
5
41
71,3 km
2
1 130 m
111 mil. eur
1 065 - 4 239
5
5
 
 
574,2 km
2 - 6
11 843 m
1 065 - 50 895
3,6
3,7
7/2020 - 1/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku