Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)67 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 3 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
<3,5 t
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
 
 
 
 
 
 
 
 
838,5 km
2 - 6
14 426 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2013 - po 2040
6/2017 - 10/2021
1
10/2013
D3
12,3 km
2
377 mil. €
2 541 - 3 501
194 - 270
2
2
10/2013
6/2017
2
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
1 675 - 2 070
2
3
NDS a jej projektant v príprave podcenili význam podrobného preskúmania geológie, chýbal tiež záujem o hľadanie efektívnejších a menej nákladných riešení. Stavbu tak zbytočne predražil a počas realizácie výrazne skomplikoval tunel Žilina (malé nadložie, extrémne zlá geológia), ktorému sa dalo úplne vyhnúť prijateľným zdvihnutím nivelety diaľnice.
1/2014
1/2021
(0,0)
3
6/2014
D1
13,5 km
4
Lietavská Lúčka
555 mil. €
22 691 - 32 334
1 254 - 2 069
1
2
Pôvodný projekt NDS obsahuje napr. zbytočne dlhé mosty či neoptimálne (drahé) riešenie vetrania tunela Višňové. V roku 2012 súťaž na zhotoviteľa metódou "naprojektuj a postav" umožnila uchádzačom pôvodné riešenie výrazne zefektívniť. Uchádzač, ktorý v tendri predložil najnižšiu ponuku (Skanska + Strabag), túto možnosť využil a ponúkol výrazné zefektívnenie technického riešenia. Žiaľ, NDS na podnet druhého Doprastavu túto ponuku bez primeraného dôvodu vylúčila. Toto rozhodnutie v roku 2014 odobril aj Úrad pre verejné obstarávanie, vtedy v réžii nominantov Smeru-SD. Následne NDS prijala až tretiu ponuku v poradí od združenia Impregilo a Dúhy, ktoré žiadnu optimalizáciu technického riešenia tunelov či mostov neprinieslo. Nasledovali roky zlého riadenia stavby, snahy zhotoviteľa o výrazné dodatočné zvýšenie ceny, v roku 2019 pre štát nevýhodná dohoda o ukončení zmluvy a v roku 2020 nový výber zhotoviteľa. Vzhľadom na stav rozostavanosti však väčšina optimalizácií, ponúknutých v roku 2012, už nebude možná. Náklady citeľne zdvihne aj potreba sanácie rozostavaného tunela a mostov.
6/2014
4
6/2014
D3
4,3 km
4
Brodno - dočasná
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
1 886 - 2 202
4
2
6/2014
12/2017
5
7/2016
R7
17,4 km
4
Šamorín, Holice
8 544 - 13 236
609 - 806
2
3
7/2016
7/2020
(0,0)
6
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
Čierna voda, Rača
1
2
7/2016
7
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever
32 336 - 93 344
.
.
.
1 679 - 8 658
1
2
7/2016
8
11/2016
D1
14,4 km
4
Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce
241 mil. €
3 166 - 11 562
191 - 682
2
2
11/2016
12/2019
(0,0)
9
12/2016
D3
5,7 km
4
Čadca Podzávoz, Čadca Bukov
269 mil. €
11 465 - 18 743
741 - 995
1
2
12/2016
12/2020
(0,0)
10
6/2017
D1
7,9 km
4
Prešov západ, Prešov juh
434 mil. €
19 072 - 21 988
1 228 - 1 350
1
2
6/2017
10/2021
11
7/2019
R4
4,3 km
4
Prešov - sever
179 mil. €
15 837 - 18 098
917 - 967
1
3
7/2019
12
8/2019
R2
13,5 km
4
Mýtna
142 mil. €
9 007 - 9 998
831 - 943
2
2
8/2019
13
3/2021
R3
4,4 km
2
Nižná, Nižná - sever
70 mil. €
10 334 - 11 542
639 - 801
2
2
3/2021
14
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
Kapušany
299 mil. €
22 341 - 30 731
1 496 - 1 758
1
3
9/2022
15
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
Šalková
173 mil. €
12 387 - 17 316
775 - 1 059
2
3
4/2023
16
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
Ludvíkov Dvor, Haniska
171 mil. €
11 764 - 50 895
603 - 2 996
3
3
7/2023
17
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
462
2
2
Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov.
3/2024
18
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
Holice s I/63, D. Streda s III/06325
191 mil. €
6 428 - 9 084
500 - 623
4
5
3/2024
19
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
531
3
5
Veľkorysé a mimoriadne nákladné riešenie (56 mil. € za 3,8 km dvojpruhovej cesty, čo je viac ako treba napríklad na obchvat Prievidze s 50 tisíc obyvateľmi) je úplne neprimerané. Je potrebné hľadať podstatne menej nákladné napojenie cesty I/64 na diaľnicu D1.
4/2024
20
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
Ružomberok juh, Ružomberok východ
155 mil. €
16 268
893
4
3
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
6/2024
21
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
privádzač Krupina
70 mil. €
6 706 - 9 733
393 - 539
2
2
7/2024
22
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
Zacharovce, Bátka
169 mil. €
5 277 - 6 250
489 - 523
2
2
Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov.
8/2024
23
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
Mliečany s II/507, Dolný Bar
161 mil. €
6 403 - 9 478
451 - 513
4
5
12/2024
24
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
Rožňava, Jablonov nad Turňou
272 mil. €
5 792 - 7 064
461 - 521
3
2
Prieťah obce Jablonov nad Turňou na tomto úseku už v minulosti vyriešil obchvat. Výstavba R2 s tunelom Soroška - s rizikami v krasovom území - by znamenala aj výstavbu už druhého obchvatu tejto obce.
12/2024
25
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
Svidník sever
94 mil. €
4 001
207
3
3
6/2025
26
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
Dlhá nad Oravou
77 mil. €
2
2
10/2025
27
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
Podbiel
199 mil. €
5 550 - 9 787
497 - 699
2
3
10/2025
28
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
Trenčianske Mitice
277 mil. €
9 654 - 12 079
692 - 940
2
2
Výstavba 4-pruhovej cesty je tu opodstatnená, presadzované veľkorysé riešenie prvej časti úseku s tunelom popod Jastrabské sedlo však môže byť zbytočne nákladné. Odporúčame zvážiť menej veľkorysé riešenie. Napríklad akceptovaním nižšej návrhovej rýchlosti a zabratím vhodných úsekov súčasnej cesty tam, kde má vyhovujúce parametre a súbežná cesta buď existuje alebo sa dá dostavať s výrazne nižšími nákladmi.
10/2025
29
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
Lipníky
105 mil. €
14 625
888
2
2
8/2026
30
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
križovatka D1
100 mil. €
11 611
623
4
3
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
10/2026
31
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1 018
1
2
S ohľadom na vysokú intenzitu dopravy a až bezmála 4-tisíc ťažkých vozidiel (nad 3,5 tony) je tu dostavba na 4-pruh opodstatnená.
11/2026
32
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
Moldava nad Bodvou, Šaca
224 mil. €
10 140 - 11 010
570 - 674
3
5
Namiesto zbytočných 18 km rýchlostnej cesty, ktorá predĺži súčasnú priamu trasu o 1,6 km a vyrieši obchvat jedinej obce, odporúčame pripraviť kratší obchvat obce Čečejovce. Ostatné úseky súčasnej cesty majú veľmi dobré parametre a nevyžadujú budovanie rýchlocesty v novej trase.
12/2026
33
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
Kuková
116 mil. €
6 651 - 9 113
383 - 425
2
3
6/2027
34
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
Okrúhle
122 mil. €
3 407 - 3 769
201 - 240
2
2
6/2027
35
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
Slovenská Ľupča, Korytnica
785 mil. €
8 140 - 13 204
575 - 1 052
3
3
Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva.
2/2028
36
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
2 765 - 3 271
3
2
Od roku 2008 projektované rozšírenie D1 na 6-pruh + obojstranné kolektorové pásy (spolu 10 pruhov!) až po Trnavu bolo prehnane veľkorysé a nákladné. Je škoda, že NDS upustila od kolektorov až potom, čo dlhé roky živila nesplniteľné očakávania a premárnila mnoho rokov prípravou zlého riešenia. O triezvejšom riešení bez kolektorov sa síce rozhodlo už pred viacerými rokmi, príprava rozšírenia D1 však od roku 2013 reálne nepokračuje, preto niektoré parametre riešenia nie sú známe, pričom predpokladané náklady zostávajú pomerne vysoké.
3/2028
37
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
Hunkovce, Vyšný Komárnik
129 mil. €
2 552 - 2 737
177 - 189
4
3
11/2028
38
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
Šahy
63 mil. €
9 492 - 10 279
332 - 531
3
2
11/2028
39
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
Plešivec
176 mil. €
5 189 - 6 389
359 - 396
5
5
Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy.
2/2029
40
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
2/2029
41
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
974
3
3
Dostavba na 4-pruh s druhou rúrou tunela Branisko (4,9 km) do 10 rokov je primeraná potrebám. Odhad nákladov až na úrovni 300 miliónov eur však považujeme za výrazne premrštený. Indikuje, že NDS pristupuje k plánovaniu projektov a ich nákladom benevolentne a bez účinnej kontroly nebude hľadať najefektívnejšie riešenie (hoci trasa je v tomto prípade daná, rizikom môžu byť prehnané požiadavky policajtov, hasičov i rôznych útvarov NDS a absentujúce pravidlá, ktorý by pri stavbách dopravnej infraštruktúry na Slovensku strážili primeranosť požiadaviek a projektovaných riešení).
3/2029
42
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
473 - 644
5
5
Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy.
9/2029
43
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
Mošovce, Horná Štubňa
71 mil. €
5 441 - 8 427
423 - 703
4
3
9/2029
44
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
Kuková
133 mil. €
5 814 - 7 518
384 - 424
4
3
5/2030
45
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
Giraltovce
124 mil. €
3 769 - 3 897
240 - 264
3
3
5/2030
46
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
Stročín
101 mil. €
3 782 - 6 302
205 - 412
4
3
5/2030
47
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
Púchov západ, Púchov východ, Dolné Kočkovce
182 mil. €
7 234
426
4
3
7/2030
48
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
Mestečko
222 mil. €
2 561 - 5 054
146 - 252
4
3
7/2030
49
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
333 - 812
3
5
Rýchlostná cesta v tejto trase nemá opodstatnenie. Dopravne primeranejším riešením je tu preložka cesty I. triedy - tá súčasná totiž vedie takmer súvislo naprieč obcami. Takéto riešenie by bolo lacnejšie, skôr realizovateľné a trvalo postačujúce na dopravnú obsluhu územia od Nitry až po Partizánske. Rýchlocestu R8 treba vypustiť z plánovanej siete, pretože v skutočnosti odďaľuje hľadanie primeranejšieho riešenia, ktoré tento región potrebuje.
6/2031
50
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
Martin, Rakovo
191 mil. €
14 233 - 18 874
911 - 1 315
3
3
6/2031
51
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
Rákoš, Zvolenská Slatina
287 mil. €
12 819 - 29 988
940 - 1 697
2
2
Dopravne aj spoločensko-ekonomicky optimálny severný obchvat už vyše desaťročie naráža na odpor vlastníkov nehnuteľností v Sliači, ku ktorým sa trasa priblížila. Napriek prisľúbeným technickým opatreniam na elimináciu možných negatívnych vplyvov. Naopak trasovanie R2 cez mesto a teda ešte výraznejšie rozdelenie mesta odmieta Zvolen. Z patovej situácie zodpovední už dlhé roky nevedia nájsť východisko a zrejme jediným riešením bude rozhodnutie vlády o vyššom verejnom záujme.
7/2031
52
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
Valaská Dubová, Likavka
94 mil. €
7 211
601
4
2
8/2031
53
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred
129 mil. €
5 586 - 10 745
561 - 714
3
2
8/2031
54
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
Stupava
90 mil. €
32 968
.
.
.
2 277
5
5
Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch).
10/2032
55
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
Stupava
107 mil. €
5
5
Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch).
10/2032
56
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
Dargov
418 mil. €
9 503 - 9 802
678 - 730
3
3
Výstavba 4-pruhovej diaľnice aj na tomto úseku po roku 2030 bude potrebná, otázne je, či dĺžka tunela Dargov musí byť až 4 km, keď v starších materiáloch sa uvádzala dĺžka tunela iba 1 km.
8/2033
57
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
Hriadky, Pozdišovce
192 mil. €
6 207 - 8 525
404 - 665
2
2
Výstavba 4-pruhovej diaľnice na tomto úseku po roku 2030 bude potrebná. Náklady sú v pomere prínosom veľmi prijateľné, trasa v nenáročnom teréne obchádza naraz až štyri obce. Bolo by vhodné predĺžiť tento úsek ešte o 2 km zo susedného úseku D1 v smere od Košíc s tunelom Dargov (zrejme pribudne až neskôr). Predĺžený úsek by naraz a skôr odbremenil od tranzitnej dopravy aj piatu obec - Dargov.
8/2033
58
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
Sobrance
139 mil. €
4 033 - 8 369
217 - 330
4
3
Za Michalovcami bude diaľnica D1 nadlho postačovať v polovičnom profile, výstavba 4-pruhu nebude opodstatnená.
8/2033
59
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
Michalovce
162 mil. €
10 444 - 14 783
659 - 820
3
3
Doterajšie trasovanie diaľnice D1 pri Michalovciach si žiaľ vyžaduje až 3,5-kilometrový privádzač, s ktorým sa cesta z/do Michaloviec po D1 predĺži oproti súčasnej ceste až o 4 km a pre tranzit ďalej v smere z/do Humenného ešte viac. Odporúčame preveriť možnosti trasovania bližšie k Michalovciam, aby sa prínosy úseku pre užívateľov citeľne zvýšili, čo je tu pravdepodobne dosiahnuteľné s rovnakými alebo dokonca menšími nákladmi ako zatiaľ plánované riešenie. Zároveň by sa vylúčil záujem časti vodičov využívať z Michaloviec na D1 kratšiu jestvujúcu cestu cez obec Pozdišovce a mestskú časť Michaloviec Močarany.
8/2033
60
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
Záhor
136 mil. €
1 698 - 6 812
70 - 361
4
3
Dostavba diaľnice D1 až po hranicu s Ukrajinou bude opodstatnená až v prípade dramatického nárastu dopravy, a aj potom iba v polovičnom profile. Je potrebné ju realizovať súčasne s nadväzujúcim úsekom na ukrajinskej strane, keďže trasovanie D1 počíta s novým miestom cezhraničného prepojenia. Bez pokračovania za ukrajinskou hranicou by si tento úsek D1 vyžiadal navyše až 4-kilometrový privádzač k súčasnému hraničnému prechodu Vyšné Nemecké a znamenal by predĺženie súčasnej trasy.
8/2033
61
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
Sklené, Ráztočno
305 mil. €
3
3
8/2034
62
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
469 - 796
5
5
Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch).
 po 2040
63
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
Bešeňov, Čaka
230 mil. €
2 156 - 6 890
244 - 497
5
5
po 2040
64
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
421 - 428
4
2
po 2040
65
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
476 - 755
5
5
Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur.
 po 2040
66
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ
367 mil. €
2 228 - 6 331
178 - 352
5
5
po 2040
67
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš
553 mil. €
1 065 - 4 239
71 - 279
5
5
po 2040
 
 
 
 
 
838,5 km
2 - 6
14 426 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2013 - po 2040
6/2017 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku