✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
23 úsekov |
214,6 km |
2 - 8 |
4 642 mil. € |
4 951 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
2,0 |
5/2017 - 1/2027 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | Svrčinovec 420 m | Poľana 898 m | 377 mil. € | 348 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Čerbrať - z pôv. 2026 m sa predĺži na cca 3600 m | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | Ovčiarsko 2360 m | Žilina 655 m | 517 mil. € | 481 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Višňové 7445 m | 555 mil. € | 535 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | Považský Chlmec 2218 m | 269 mil. € | 249 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | |||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 84 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 198 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 243 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov 2244 m | 434 mil. € | 367 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
16 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Bikoš 1153 m | 179 mil. € | 155 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
17 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||||
18 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||||
19 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||||
20 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | ||||||
21 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Okruhliak 1917 m | 299 mil. € | 263 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | ||||||
22 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||||
23 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 129 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||||
23 úsekov |
214,6 km |
2 - 8 |
4 642 mil. € |
4 951 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
2,0 |
5/2017 - 1/2027 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku