Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)49 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
49 úsekov
460,9 km
2 - 8
10 504 mil. €
2 541 - 93 344
2,2
2,6
5/2017 - 10/2021
1
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
109 - 210
2
3
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
2
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
530
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
3
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
530
2
1
žiadna
4
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
5
11/2016
D1
14,4 km
4
241 mil. €
3 166 - 11 562
14 - 146
2
2
12/2019
(0,0)
6
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
53
2
2
žiadna
7
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
8
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
Územné konanie začaté od 7/2021.
9
7/2016
R7
17,4 km
4
8 544 - 13 236
64 - 170
2
3
7/2020
(0,0)
10
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
69 - 141
2
3
žiadna
11
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4 - 92
4
5
žiadna
12
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
33 - 195
2
3
1/2021
(0,0)
13
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
89 - 432
1
1
14
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
15
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
146 - 596
1
2
16
7/2016
R7
8,4 km
4
13 102 - 19 993
86 - 192
1
1
7/2020
(0,0)
17
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
169 - 482
3
3
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
18
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
35
3
4
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
19
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
123 - 165
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
20
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
62 - 103
2
4
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
21
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
42
3
3
žiadna
22
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
133 - 458
1
2
23
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
181
2
2
žiadna
24
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
44 - 143
4
4
žiadna
25
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
32 - 113
4
5
Územné konanie začaté od 9/2021.
26
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
77 - 136
2
2
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
27
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
100 - 105
3
5
žiadna
28
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
88 - 175
2
3
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
29
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
564
1
2
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
30
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
66 - 121
4
4
žiadna
31
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
367 - 547
1
3
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
32
6/2017
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
220 - 372
1
2
10/2021
33
7/2016
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
53 - 648
1
1
10/2021
34
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
168
3
5
žiadna
35
12/2017
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
229
1
1
1/2021
(0,0)
36
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
37
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
42 - 71
2
2
žiadna
38
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
20 - 78
3
2
žiadna
39
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
194
4
3
žiadna
40
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
152
4
3
žiadna
41
10/2013
D3
12,3 km
2
377 mil. €
2 541 - 3 501
59 - 89
2
2
6/2017
42
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
115
3
4
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
43
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
81 - 144
1
1
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
44
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
78 - 98
2
2
žiadna
45
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
žiadna
46
8/2014
R2
7,9 km
4
88 mil. €
14 357 - 15 923
194 - 236
1
1
5/2017
47
12/2016
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
138 - 504
1
2
12/2020
(0,0)
48
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
118 - 245
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
49
6/2014
D3
4,3 km
4
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
195 - 491
4
2
12/2017
 
 
 
 
 
49 úsekov
460,9 km
2 - 8
10 504 mil. €
2 541 - 93 344
2,2
2,6
5/2017 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku