✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 4 | 10/2021 | ||||||
2 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
3 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 4 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
5 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 3 | 12/2020 (0,0) | ||||||
6 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
9 | 6/2014 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 5 | 12/2017 | |||||
10 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 5 | 6/2017 | ||||||
11 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
12 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | |||||||
13 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 10 827 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||
17 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 1 297 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 1 508 | 4 | 4 | |||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1 396 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
20 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2 292 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
21 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 4 597 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 1 | ||||||
22 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1 | |||||||||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1 992 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
24 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1 | |||||||
25 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||||
26 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 10 992 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 1 | ||||||
27 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 382 | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
28 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2 880 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
29 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1 604 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||||
30 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||||
31 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7 452 | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
32 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 1 324 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
33 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1 908 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
34 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
35 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||||||
36 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2 112 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
37 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6 458 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
38 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
39 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 965 | 4 | 4 | |||||||
40 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 574 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
41 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 660 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
42 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||||
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku