✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
42 úsekov |
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | 7/2008 | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 9/2008 | 1/2021 (0,0) | |||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | 9/2008 | ||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 9/2015 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 2/2017 | ||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 8/2017 | ||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 4/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 6/2017 | 10/2021 | |||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2014 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 6/2015 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 12/2014 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 9/2015 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | 2/2024 | ||||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2023 | ||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2023 | ||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | 4/2024 | ||||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | 7/2023 | ||||||
21 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | 2/2025 | ||||||
22 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | 4/2025 | ||||||
23 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 2 | 8/2024 | |||||
24 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | 2/2025 | ||||||
25 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 7/2026 | ||||||
26 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 3 | 5 | 12/2024 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | 12/2024 | ||||||
28 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 3 | 6/2025 | |||||
29 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 2 | 6/2025 | |||||
30 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 3 | 3 | 5/2026 | |||||
31 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 4 | 2/2026 | |||||
32 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | 7/2026 | ||||||
33 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | 8/2026 | |||||
34 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | 2/2027 | |||||
35 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 | 3 | 11/2026 | |||||
36 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 | 2 | 4/2026 | |||||
37 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | 1/2027 | |||||
38 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | ||||||
39 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | 6/2027 | ||||||
40 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 | 4 | 7/2027 | |||||
41 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | 9/2027 | |||||
42 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 4 | 3 | 2/2028 | |||||
42 úsekov |
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku