✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||
500,7 km |
2 - 6 |
9 796 mil. € |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 | ||||||
1 | 10/2013 | ![]() | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 6/2017 | |||
2 | 12/2013 | ![]() | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | ||||
3 | 1/2014 | ![]() | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
4 | 6/2014 | ![]() | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2 | ||||
5 | 6/2014 | ![]() | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 2 | 12/2017 | |||
6 | 8/2014 | ![]() | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 5/2017 | |||
7 | 7/2016 | ![]() | 17,4 km | 4 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||
8 | 7/2016 | ![]() | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | |||||
9 | 7/2016 | ![]() | 22,6 km | 4 - 6 | 2 | |||||
10 | 7/2016 | ![]() | 8,4 km | 4 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||
11 | 7/2016 | ![]() | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 10/2021 | ||||
12 | 11/2016 | ![]() | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 12/2019 (0,0) | |||
13 | 12/2016 | ![]() | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 2 | 12/2020 (0,0) | |||
14 | 6/2017 | ![]() | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 2 | 10/2021 | |||
15 | 12/2017 | ![]() | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1/2021 (0,0) | |||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||
17 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||
18 | 46. | 3/2029 | ![]() | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | |||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 3 | |||
20 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 | |||
21 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 | |||
22 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 3 | |||
23 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 3 | |||
24 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | |||
25 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | |||
26 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||
27 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | |||
28 | 59. | 7/2031 | ![]() | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | |||
29 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2 | |||
30 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 | |||
31 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | |||
32 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | |||
33 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | |||
34 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | |||
35 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 3 | |||
36 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | |||
37 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 3 | |||
38 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | |||
39 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | |||
500,7 km |
2 - 6 |
9 796 mil. € |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku