Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)39 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 1 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
stavebné práce
 
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
skutočnosť podľa zmluvy
 
 
 
 
424,9 km
2 - 8
9 562 mil. €
2 627,9 mil. €
2 552 - 93 344
2,5
2,8
12/2013 - 12/2017
12/2019 - 10/2021
1
D1
14,9 km
4
341 mil. €
465,7 mil. €
12 491 - 24 900
89 - 432
1
1
12/2013
2
D1
11,3 km
4
517 mil. €
487,6 mil. €
23 579 - 28 413
33 - 195
2
3
1/2014
1/2021
(0,0)
3
D1
13,5 km
4
555 mil. €
896,5 mil. €
22 691 - 32 334
133 - 458
1
2
6/2014
4
R7
17,4 km
4
8 544 - 13 236
64 - 170
2
3
6/2016
7/2020
(0,0)
5
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
6/2016
6
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
146 - 596
1
2
6/2016
7
R7
8,4 km
4
13 102 - 19 993
86 - 192
1
1
6/2016
7/2020
(0,0)
8
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
53 - 648
1
1
6/2016
10/2021
9
D1
14,4 km
4
241 mil. €
209,4 mil. €
3 166 - 11 562
14 - 146
2
2
11/2016
12/2019
(0,0)
10
D3
5,7 km
4
269 mil. €
199,1 mil. €
11 465 - 18 743
138 - 504
1
2
12/2016
12/2020
(0,0)
11
D1
7,9 km
4
434 mil. €
369,5 mil. €
19 072 - 21 988
220 - 372
1
2
6/2017
10/2021
12
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
229
1
1
12/2017
1/2021
(0,0)
13
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
81 - 144
1
1
14
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
15
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
16
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
32 - 113
4
5
17
R2
14,1 km
2
272 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 792 - 7 064
20 - 78
3
2
18
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
62 - 103
2
4
19
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
118 - 245
1
1
20
R4
4,0 km
4
105 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
14 625
181
2
2
21
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
564
1
2
22
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
23
R2
18,0 km
2
224 mil. €
154 mil. eur
10 140 - 11 010
100 - 105
3
5
24
D1
10,6 km
8
234 mil. €
183 mil. eur
62 652
.
.
.
530
2
1
25
R4
6,5 km
2
116 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
6 651 - 9 113
69 - 141
2
3
26
R4
7,0 km
2
122 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 407 - 3 769
42 - 71
2
2
27
R1
14,9 km
4
785 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
8 140 - 13 204
76 - 172
3
3
28
R2
7,8 km
2
73 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 587
54
5
4
29
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
266 - 354
3
2
30
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
120 - 202
2
4
31
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
82
2
4
32
R4
7,9 km
2
129 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
2 552 - 2 737
21 - 33
4
3
33
R3
5,0 km
2
63 mil. €
271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. €
9 492 - 10 279
112 - 134
3
2
34
R2
18,0 km
2
176 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 189 - 6 389
49 - 72
5
5
35
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
36
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
51
3
3
37
R2
14,0 km
2
117 mil. €
201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. €
5 809 - 8 826
56 - 84
5
4
38
R2
9,8 km
2
93 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
6 452 - 10 032
69 - 107
5
5
39
R3
7,9 km
2
71 mil. €
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
5 441 - 8 427
30 - 78
4
3
 
 
 
424,9 km
2 - 8
9 562 mil. €
2 627,9 mil. €
2 552 - 93 344
2,5
2,8
12/2013 - 12/2017
12/2019 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku