✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
424,9 km |
2 - 8 |
9 562 mil. € |
178,3 min. |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 9/2033 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,5 min. | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 4/2002 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,0 min. | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 7/2005 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,5 min. | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 12,3 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 12/2012 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 8,5 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 12/2012 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 5/2017 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 6/2007 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4,0 min. | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 9/2006 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 5,6 min. | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2009 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 2/2006 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
13 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 9,6 min. | 6,8 % | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 9/2007 | 12/2030 (+4,5) | |||||
14 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 9,0 % | 4 | 4 | 9/2020 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 8,6 % | 4 | 4 | 9/2020 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 7,3 % | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 1/2021 | 5/2029 (+3,5) | ||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 10,0 min. | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | 12/2029 (+5,4) | |||||
18 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 7,6 min. | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 9/2006 | 1/2029 (+3,0) | ||||
19 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 7,9 min. | 5,8 % | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 2007 | 5/2029 (+5,1) | ||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2,5 min. | 16,7 % | 14 625 | 2 | 2 | 12/2018 | 8/2029 (+3,8) | |||||
21 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 2,8 min. | 11,7 % | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 7/2011 | 11/2030 (+6,4) | ||||
22 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 7/2024 | 6/2033 (+3,3) | ||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 12,7 min. | 7,1 % | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 12/2019 | 12/2029 (+2,8) | ||||
24 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 11/2011 | 6/2030 (+6,9) | |||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 4,8 min. | 5,6 % | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2018 | 6/2030 (+3,7) | |||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,3 min. | 5,6 % | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2018 | 6/2030 (+3,7) | |||||
27 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 3/2024 | 2/2031 (+6,9) | ||||||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,5 min. | 3,6 % | 5 587 | 5 | 4 | 7/2020 | 2/2031 (+4,1) | |||||
29 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2011 | 9/2032 (+5,6) | |||||
30 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 7/2011 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
31 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8,1 min. | NDS údaj neposkytla | 7 793 | 2 | 4 | 11/2010 | 9/2031 (+5,4) | |||||
32 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 6,2 min. | NDS údaj neposkytla | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 2/2023 | 11/2031 (+4,8) | |||||
33 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 5/2024 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
34 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 12,4 min. | NDS údaj neposkytla | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2023 | 2/2032 (+4,9) | |||||
35 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 5/2026 | 2/2033 (+4,5) | ||||||
36 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 5,2 min. | 2,2 % | 10 359 | 3 | 3 | 6/2024 | 9/2033 (+5,8) | |||||
37 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 9,9 min. | NDS údaj neposkytla | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 9/2023 | 7/2032 (+5,3) | |||||
38 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,9 min. | NDS údaj neposkytla | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 11/2023 | 9/2032 (+5,6) | |||||
39 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2025 | 9/2032 (+4,1) | ||||||
424,9 km |
2 - 8 |
9 562 mil. € |
178,3 min. |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 9/2033 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku