✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
36 úsekov |
364,6 km |
2 - 8 |
8 444 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
13 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | ||||||
14 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | |||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | ||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | ||||||
19 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | ||||||
20 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | ||||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | |||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | ||||||
23 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | ||||||
24 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | ||||||
25 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 8 049 - 8 636 | 3 | 2 | ||||||
26 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | ||||||
27 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
28 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | ||||||
29 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R2 východ | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | ||||||
30 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | ||||||
31 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | ||||||
32 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | ||||||
33 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R4 sever | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | ||||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R4 sever | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | ||||||
35 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | ||||||
36 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | ||||||
36 úsekov |
364,6 km |
2 - 8 |
8 444 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku