✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||||
22 úsekov |
336,9 km |
2 - 6 |
22 710 m |
5 627 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,3 |
2,6 |
6/2017 - 6/2021 |
12/2019 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 418 mil. € | 3 434 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 1 758 m | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 192 mil. € | 3 049 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 3/2020 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 641 m | 305 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||||
6 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 3 585 m | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2018 | 1/2021 (0,0) | |||||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 988 m | 341 mil. € | 4 597 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 6/2017 | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 3/2020 | |||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 9/2020 | |||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 3/2020 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
11 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 555 mil. € | 10 992 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2019 | |||||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10 743 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | 139 mil. € | 970 | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||||
15 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 587 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 162 mil. € | 1 766 | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||||
17 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 863 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 6/2021 | 10/2021 | |||||||
18 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 9/2020 | 10/2021 | ||||||||
19 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 76 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 6/2019 | 1/2021 (0,0) | |||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 136 mil. € | 923 | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
21 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 6 837 | 5 | 5 | |||||||||
22 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 2 365 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 | 12/2020 (0,0) | |||||||
22 úsekov |
336,9 km |
2 - 6 |
22 710 m |
5 627 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,3 |
2,6 |
6/2017 - 6/2021 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku