✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
20 úsekov |
321,5 km |
2 - 6 |
5 430 mil. € |
80,2 min. |
1 698 - 93 344 | 2,1 |
2,4 |
12/2019 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 4,3 min. | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,3 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 5,9 min. | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
5 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 2,7 min. | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
6 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,4 min. | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 5,8 min. | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 6,5 min. | 9 503 - 9 802 | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 8,7 min. | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | ||||||
11 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
12 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 7,6 min. | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | |||||||
13 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
14 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | ||||||||
15 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 7,6 min. | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | |||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 7,1 min. | 4 033 - 8 369 | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | ||||||
17 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | |||||||
18 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 6,1 min. | 10 444 - 14 783 | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | ||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 7,4 min. | 1 698 - 6 812 | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | ||||||
20 úsekov |
321,5 km |
2 - 6 |
5 430 mil. € |
80,2 min. |
1 698 - 93 344 | 2,1 |
2,4 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku