✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
376,8 km |
2 - 6 |
4 940 mil. € |
2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 926 - 1 852 | 449 - 869 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 1 675 - 2 070 | 786 - 949 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 254 - 2 069 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | |||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 609 - 806 | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 679 - 8 658 | 437 - 2 455 | 1 | 2 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 676 - 881 | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 073 - 2 257 | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 191 - 682 | 35 - 280 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 741 - 995 | 373 - 471 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 228 - 1 350 | 456 - 660 | 1 | 2 | 2/2001 | 10/2021 | ||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 800 | 343 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 469 - 796 | 129 - 338 | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 244 - 497 | 90 - 156 | 5 | 5 | 12/2011 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 421 - 428 | 147 - 155 | 4 | 2 | 9/2010 | ||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 476 - 755 | 150 - 245 | 5 | 5 | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 178 - 352 | 45 - 173 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 214 - 760 | 62 - 372 | 4 | 4 | 11/2018 | ||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 71 - 279 | 39 - 162 | 5 | 5 | 9/2015 | ||||
376,8 km |
2 - 6 |
4 940 mil. € |
2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku