✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
136,4 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 3 986 - 4 379 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 37,3 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | |||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 973 - 1 185 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 102 - 937 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 21,7 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 0,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | ||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | ||||||
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
136,4 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku