✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
3 283 mil. € |
1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 288 mil. € | 449 - 869 | 1 | 1 | |||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 481 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 786 - 949 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 535 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 598 - 1 181 | 1 | 2 | ||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 437 - 2 455 | 1 | 2 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 198 mil. € | 35 - 280 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 243 mil. € | 373 - 471 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 367 mil. € | 456 - 660 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 343 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 348 - 424 | 1 | 3 | |||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 288 - 316 | 2 | 2 | |||||
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
3 283 mil. € |
1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku