✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
14 úsekov |
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
30,8 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | ||||||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,8 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | |||||||
4 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 16,7 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
5 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 41,1 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 10,5 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | |||||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 45,7 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 55,1 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
11 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 47,4 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
12 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | |||||||
14 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 15,0 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
14 úsekov |
147,3 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
30,8 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku