✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||
405,8 km |
2 - 6 |
6 650 mil. € |
2,4 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 2 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 1/1997 | 12/2019 (0,0) | ||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 12/1997 | 12/2020 (0,0) | ||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 11/1996 | 10/2021 | ||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 7/1996 | 1/2021 (0,0) | ||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 5/2002 | |||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 11/2003 | |||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 1/2009 | |||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 5/2008 | ||||
17 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | 5/2006 | ||||
18 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 5/2007 | ||||
19 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 5/2007 | ||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 11/2009 | ||||
21 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 11/2009 | ||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | 7/1996 | ||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | 7/1997 | ||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 | 7/1997 | ||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | 7/1997 | ||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4 | 7/1997 | ||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3/2007 | ||||
28 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 12/1998 | ||||
405,8 km |
2 - 6 |
6 650 mil. € |
2,4 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku