✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
21 úsekov |
394,6 km |
2 - 6 |
5 261 mil. € |
81,1 min. |
1 065 - 93 344 | 2,4 |
2,8 |
12/2019 - po 2040 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 358 - 1 118 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 143 - 281 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 947 - 1 015 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | |||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 41 - 376 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 78 - 216 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 466 - 998 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 52 - 594 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||||
10 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 13,3 min. | 11 465 - 18 743 | 2 643 - 3 222 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
13 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 43 - 486 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||||
14 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 632 - 727 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
15 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
16 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
17 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 516 - 667 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
18 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 912 - 1 523 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
19 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
20 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 7,1 min. | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 167 - 3 233 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
21 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
21 úsekov |
394,6 km |
2 - 6 |
5 261 mil. € |
81,1 min. |
1 065 - 93 344 | 2,4 |
2,8 |
12/2019 - po 2040 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku