✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
142,0 km |
4 - 6 |
2 744 mil. € |
1,4 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||
1 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
3 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
4 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
5 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
6 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||
7 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
8 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
9 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
10 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | |||||
11 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 3 | 4 | |||||
12 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
13 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||
14 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | |||||
142,0 km |
4 - 6 |
2 744 mil. € |
1,4 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku