✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
142,0 km |
4 - 6 |
3 773 m |
2 744 mil. € |
1 659,7 mil. € |
1,4 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 400 m | 341 mil. € | 227,3 mil. € | 1 | 1 | |||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 0 m | 517 mil. € | 427,2 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 240 m | 555 mil. € | 409,8 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 1 071 m | 269 mil. € | 239,1 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 1 513 m | 434 mil. € | 356,3 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 337 m | 179 mil. € | 1 | 3 | ||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 212 m | 267 mil. € | 3 | 4 | ||||||
142,0 km |
4 - 6 |
3 773 m |
2 744 mil. € |
1 659,7 mil. € |
1,4 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku