✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
38 úsekov |
377,2 km |
2 - 8 |
8 791 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
7/2020 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||||
6 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||||
10 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
12 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
13 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
14 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
15 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
16 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 2030 | 15 053 | 1 | 2 | ||||||
17 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 2035 | 3 | 4 | |||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 2030 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 2030 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
21 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | 785 mil. € | 2030 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
23 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
24 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 112 mil. € | 2030 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
25 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 2030 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
26 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | R4 sever | 129 mil. € | 2030 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
27 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
28 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 176 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
29 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
30 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 2027 | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
31 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | R2 východ | 117 mil. € | 2030 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
32 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 93 mil. € | 2030 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
33 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 71 mil. € | 2030 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 2030 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
35 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | R4 sever | 124 mil. € | 2030 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
36 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | R4 sever | 101 mil. € | 2030 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
37 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 182 mil. € | 2030 | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
38 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 222 mil. € | 2030 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
38 úsekov |
377,2 km |
2 - 8 |
8 791 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku