✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
389,4 km |
2 - 6 |
44 |
5 288 mil. € |
1 659,7 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,9 |
7/2020 - po 2040 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 | 341 mil. € | 227,3 mil. € | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 | 517 mil. € | 427,2 mil. € | 23 579 - 28 413 | 33 - 195 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 409,8 mil. € | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 8 544 - 13 236 | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 2 | 269 mil. € | 239,1 mil. € | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 | 434 mil. € | 356,3 mil. € | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 1 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | po 2040 | |||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 3 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 6 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 6 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
389,4 km |
2 - 6 |
44 |
5 288 mil. € |
1 659,7 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,9 |
7/2020 - po 2040 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku