✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
48 úsekov |
586,2 km |
2 - 8 |
12 162 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,8 |
10/2011 - 7/2018 |
1/2021 - 10/2021 |
|||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/2011 | |||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 3/2013 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2011 | |||||||
4 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||||
5 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||
6 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1/2015 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 5/2017 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 12/2017 | |||||||
10 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2018 | |||||||
11 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2018 | |||||||
12 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2017 | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
14 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||||
17 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
21 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
22 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
23 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | |||||||
24 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | |||||||
28 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
29 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||||
30 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
31 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||||
32 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | |||||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
34 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
35 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | |||||||
36 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
37 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
39 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||||
40 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
41 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
42 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||||
43 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
44 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||||
45 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||||
46 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
47 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
48 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
48 úsekov |
586,2 km |
2 - 8 |
12 162 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,8 |
10/2011 - 7/2018 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku