✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
611,1 km |
2 - 8 |
13 338 mil. € |
96,8 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
1/2021 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | 5/2007 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 3/1997 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 37,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 3/1997 | 5/2007 | ||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2000 | 11/2015 | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2000 | 11/2015 | |||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 11/2013 | 2/2017 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2002 | 11/2013 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 3/1997 | 12/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2006 | 10/2014 | ||||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2006 | 12/2017 | ||||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2/2006 | |||||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2007 | 2/2011 | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2014 | 7/2018 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | |||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 11/2002 | 4/2008 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | žiadna | |||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 8/2019 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 4/2010 | 6/2018 | žiadna | |||||
19 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 11/2000 | 8/2010 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
20 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 8/1998 | 2000/ 2007/ 2011 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
21 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 12/2017 | 12/2023 | žiadna | |||||
22 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 11/2000 | 12/2021 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 3/2022 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 1/2017 | 12/2023 | žiadna | |||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5/2010 | 6/2016 | žiadna | ||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | 6/2024 | žiadna | |||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | 6/2024 | žiadna | |||||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 10/2010 | 3/2024 | žiadna | |||||
29 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | 2/2025 | žiadna | |||||
30 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5/2010 | 6/2024 | žiadna | ||||
31 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 2/2006 | 9/2025 | žiadna | |||||
32 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 2/2006 | 4/2026 | žiadna | |||||
33 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 10/2016 | 11/2025 | žiadna | |||||
34 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 9/2022 | 8/2026 | žiadna | |||||
35 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | 1/2026 | žiadna | |||||
36 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 10/2014 | žiadna | |||||||
37 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 1/2014 | 6/2024 | žiadna | |||||
38 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | 7/2026 | žiadna | |||||
39 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | 9/2026 | žiadna | |||||
40 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2021 | 2/2027 | žiadna | |||||
41 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | 5/2027 | žiadna | |||||
42 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | 5/2027 | žiadna | |||||
43 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | 8/2027 | žiadna | |||||
44 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2020 | 2/2028 | žiadna | |||||
45 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2020 | 2/2028 | žiadna | |||||
46 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 10/2010 | 3/2029 | žiadna | |||||
47 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 10/2010 | 3/2029 | žiadna | |||||
48 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 11/2024 | 6/2027 | žiadna | |||||
49 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8/2021 | 9/2029 | žiadna | |||||
50 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 3/2009 | 9/2028 | žiadna | |||||
51 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2024 | 1/2029 | žiadna | |||||
52 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2024 | 1/2029 | žiadna | |||||
53 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | 1/2030 | žiadna | ||||
54 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | 1/2030 | žiadna | ||||||
611,1 km |
2 - 8 |
13 338 mil. € |
96,8 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku