✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
21 úsekov |
321,3 km |
2 - 6 |
5 781 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,5 |
1/2021 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 5/2007 | ||||||
2 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 2 | 5/2007 | |||||
4 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 2 | 11/2015 | ||||||||
5 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 2 | 11/2015 | ||||||
6 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 2/2017 | 10/2021 | |||||
7 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 2 | 11/2013 | 10/2021 | |||||
8 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 12/2014 | 1/2021 (0,0) | |||||
9 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 3 | 10/2014 | ||||||
10 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 12/2017 | ||||||
11 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 4 | |||||||
12 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2/2011 | ||||||
13 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 | 7/2018 | |||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | 6/2027 | |||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 8/2030 | |||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 8/2030 | |||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | D1 východ | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 | 8/2030 | |||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | D1 východ | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 8/2030 | |||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | D1 východ | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 3 | 8/2030 | |||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 305 mil. € | 3 | 2/2032 | ||||||
21 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | R2 západ | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 2/2032 | |||||
21 úsekov |
321,3 km |
2 - 6 |
5 781 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,5 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku