✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 12/2023 | |||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2/2024 | |||||
3 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 7/2023 | ||||
4 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 11/2022 | ||||
5 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 3/2024 | ||||
6 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 6/2023 | |||||
7 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 10/2024 | ||||
8 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 1 | 9/2025 | |||
9 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 1/2027 | ||||
87,8 km |
2 - 8 |
2 205 mil. € |
8 780 - 62 652 | 1,6 |
11/2022 - 1/2027 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku