✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 7,6 min. | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 37,3 mil. € | 7,6 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
3 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 mil. € | 1 | 3 | ||||||
4 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 6,5 min. | 2 | 2 | |||||
5 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 4,4 min. | 3 | 4 | |||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,4 min. | 2 | 2 | ||||||
7 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | ||||||
8 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | ||||||
9 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 | 3 | ||||||
87,8 km |
2 - 8 |
2 205 mil. € |
57,9 mil. € |
29,4 min. |
1,6 |
2,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku