✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 12,4 min. | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 9,9 min. | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | |||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 2,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | ||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 3,6 min. | 2 | 2 | |||||
7 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | 1 | 2,6 | |||
8 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 218 mil. eur | 1 | 1 | 4,6 | |||
9 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | 4,8 | |||
87,8 km |
2 - 8 |
18 705 m |
2 205 mil. € |
33,6 min. |
1,6 |
2,1 |
2.62465753424658 - 4.84109589041096 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku