✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
279,8 km |
10,1 % |
2 - 8 |
26 902 m |
5 239 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,6 |
||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 20,6 % | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 12,1 % | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 30,2 % | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
7 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 7,2 % | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||
8 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 14,0 % | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||
9 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 14,0 % | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 218 m | 418 mil. € | 2030 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 820 m | 192 mil. € | 2030 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 393 m | 139 mil. € | 2030 | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 537 m | 162 mil. € | 2030 | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 646 m | 136 mil. € | 2030 | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 2 701 m | 305 mil. € | 2030 | 3 | 3 | |||||
17 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 2030 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||
279,8 km |
10,1 % |
2 - 8 |
26 902 m |
5 239 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku