✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
279,8 km |
2 - 8 |
27 |
5 239 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,6 |
||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 348 - 424 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 1 | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 348 - 358 | 3 | 4 | 11/2004 | ||||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 2 | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 262 - 312 | 2 | 2 | 8/2006 | ||||||
7 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 3 | 202 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 232 - 1 254 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
8 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 837 | 1 | 1 | 12/2009 | ||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 554 - 748 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 | 1 020 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 151 - 11 477 | 149 - 407 | 3 | 5 | 4/2010 | |||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 1 | 418 mil. € | 13 069 | 9 503 - 9 802 | 222 - 236 | 3 | 3 | ||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 2 | 192 mil. € | 10 984 | 6 207 - 8 525 | 205 - 244 | 2 | 2 | ||||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 1 | 139 mil. € | 6 464 | 4 033 - 8 369 | 64 - 112 | 4 | 3 | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | 162 mil. € | 7 061 | 10 444 - 14 783 | 202 - 239 | 3 | 3 | ||||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | 136 mil. € | 2 689 | 1 698 - 6 812 | 27 - 108 | 4 | 3 | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 | 305 mil. € | 10 765 | 3 | 3 | 2/2020 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
17 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 172 - 328 | 4 | 4 | 10/2004 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
279,8 km |
2 - 8 |
27 |
5 239 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku