✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 4 597 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 10 992 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 5 339 | 917 - 967 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
4 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 1 840 | 751 - 846 | 3 | 4 | 11/2004 | |||||
5 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 165 | 639 - 801 | 2 | 2 | 8/2006 | |||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 3 530 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | 6/2014 | ||||
7 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 11 991 | 4 281 | 1 | 1 | 12/2009 | ||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 4 389 | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5 036 | 775 - 1 059 | 2 | 3 | 4/2010 | ||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 1 700 - 4 420 | 603 - 2 996 | 3 | 3 | 6/2014 | ||||
89,2 km |
2 - 8 |
2 407 mil. € |
1,7 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku