✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 4 | 173 mil. € | 18,0 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2010 | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 8 | 149 mil. € | 36,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 12/2009 | |||||
3 | 12/2013 | D1 | 4 | 341 mil. € | 19,3 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 6/2017 | |||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 4 | 202 mil. € | 9,7 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | ||||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 19,0 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 6/2014 | ||||||
6 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 27,4 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 11/2004 | 3/2024 | ||||||
7 | 6/2014 | D1 | 4 | 555 mil. € | 39,6 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2019 | ||||||
8 | 7/2019 | R4 | 4 | 179 mil. € | 36,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | 3/2023 | ||||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 4 | 299 mil. € | 25,8 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
10 | 3/2021 | R3 | 2 | 70 mil. € | 14,1 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | 6/2023 | ||||||
2 - 8 |
2 407 mil. € |
23,5 mil. € |
8 780 - 62 652 | 1,7 |
2,3 |
6/2017 - 3/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku