✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 1 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 10/1997 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 22 691 - 32 334 | 2 | 3/1997 | |||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2,6 mil. € | 15 837 - 18 098 | 3 | 2/2006 | ||||||||
4 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 4 | 2/2006 | ||||||||
5 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 0,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 5/2007 | |||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 | 10/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
7 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 5/2010 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 7,9 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | 2/2006 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 4,4 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | 10/2010 | ||||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 0 | 171 mil. € | 3,9 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 10/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
10 úsekov |
89,2 km |
2 - 8 |
5 |
2 407 mil. € |
54,0 mil. € |
8 780 - 62 652 | 2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku