✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
22 úsekov |
186,6 km |
12,0 % |
2 - 8 |
4 467 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,9 |
4. - 48. |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4,7 % | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | 11/2010 | 27. | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 14,0 % | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 11/2011 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 5,5 % | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 6/2008 | 34. | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 77 mil. € | 2 | 9/2009 | 16. | |||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 4 | 9/2020 | 22. | |||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 3,8 % | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | 4/2020 | 35. | ||||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 11/2013 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 4 | 3/2011 | 48. | ||||||
9 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 12/2019 | 47. | ||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 9/2006 | 36. | ||||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | 1/2021 | 18. | ||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 9,0 % | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 7/2010 | 23. | ||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 33,3 % | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | 12/2009 | 17. | ||||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 14,0 % | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | 2/2015 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
15 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 5 | 2/2009 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
16 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2,9 % | 2 | 12 mil. € | 1 | 6/2013 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | 6/2013 | 25. | ||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 3 | 2/2020 | 7. | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 4 | 3/2011 | 23. | ||||||
20 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 9,9 % | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 9/2007 | 4. | ||||||
21 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 4,8 % | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 10/2008 | 40. | ||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | 172 mil. € | 4 | 9/2020 | 22. | |||||||
22 úsekov |
186,6 km |
12,0 % |
2 - 8 |
4 467 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,9 |
4. - 48. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku