✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
47 úsekov |
502,2 km |
2 - 8 |
9 623 m |
11 031 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 018 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 10 837 - 15 165 | 3 | ||||||
2 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 7 618 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 2 | ||||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 68 m | 105 mil. € | 5 304 | 3 888 | 2 | ||||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 2 | ||||||||
9 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 449 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 4 | ||||||
10 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | |||||||||
11 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 45 m | 94 mil. € | 7 211 | 5 691 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | |||||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 15 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 5 | ||||||
14 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 4 388 | 4 | |||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 428 m | 406 mil. € | 7 784 | 6 307 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
16 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
17 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 178 m | 143 mil. € | 12 157 | 9 342 | 4 | ||||||
18 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 428 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 5 138 - 7 932 | 2 | ||||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 86 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 3 | ||||||
20 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 2 304 | 3 | ||||||
21 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 366 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 8 096 - 11 348 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 433 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 11 208 - 15 489 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
23 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 440 m | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 3 | ||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 5 | |||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 496 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | ||||||
26 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
27 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 5 | |||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 192 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 3 | ||||||
29 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 4 234 - 8 517 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
30 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 214 m | 235 mil. € | 7 793 | 5 879 | 4 | ||||||
31 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
32 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 9 024 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
33 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 137 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | ||||||
35 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 60 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 2 | ||||||
36 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 131 m | 155 mil. € | 16 268 | 13 507 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
37 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 446 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
38 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 199 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 3 | ||||||
39 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | ||||||
40 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 61 m | 59 mil. € | 12 862 | 10 033 | 4 | ||||||
41 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | |||||||
42 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 4 | ||||||
43 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 57 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | ||||||
44 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | |||||||||
45 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
46 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 3 | ||||||
47 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 265 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 3 | ||||||
47 úsekov |
502,2 km |
2 - 8 |
9 623 m |
11 031 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku