✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
44 úsekov |
470,4 km |
2 - 8 |
10 165 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | ||||||
2 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 10 359 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | ||||||
4 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | D1 západ | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 5 304 | 2 | ||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | ||||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | |||||||
10 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 4 | |||||||
11 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | R3 sever (Orava) | 94 mil. € | 7 211 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
12 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | ||||||
13 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | R1 BB - RK | 406 mil. € | 7 784 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | R2 východ | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
15 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 143 mil. € | 12 157 | 4 | ||||||
16 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | R3 juh | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | ||||||
17 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 3 | ||||||
18 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | R4 sever | 94 mil. € | 4 001 | 3 | ||||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | R1 BB - RK | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | D2 Záhorie | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | R3 stred (Turiec) | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 182 mil. € | 7 234 | 3 | ||||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | D1 východ | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 | ||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | ||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | ||||||
26 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | ||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | ||||||
28 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
29 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | D1 východ | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | ||||||
30 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | R4 stred | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
31 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | D1 sever | 57 mil. € | 10 312 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
32 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | D1 sever | 12 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
33 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | R4 sever | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | ||||||
34 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | ||||||
35 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | R1 BB - RK | 155 mil. € | 16 268 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
36 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | D1 východ | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 3 | ||||||
37 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | D2 Záhorie | 107 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
38 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | R4 sever | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 3 | ||||||
39 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | R2 západ | 59 mil. € | 12 862 | 4 | ||||||
40 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | ||||||
41 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | R2 stred | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | ||||||
42 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 4 | |||||||
43 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
44 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 3 | ||||||
44 úsekov |
470,4 km |
2 - 8 |
10 165 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku