✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
32 úsekov |
394,0 km |
2 - 8 |
7 698 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | |||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | ||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | ||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 4 | ||||||
8 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | |||||
9 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
11 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 12 157 | 4 | |||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | |||||
13 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 4 001 | 3 | |||||
14 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | Sobrance | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 | |||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | |||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | |||||
18 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | ||||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | |||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | Michalovce | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | |||||
22 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
23 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
24 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
25 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | |||||
26 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | Ružomberok juh, Ružomberok východ | 155 mil. € | 16 268 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | Záhor | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 3 | |||||
28 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 4 | ||||||
30 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | |||||
31 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | |||||
32 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | ||||||
32 úsekov |
394,0 km |
2 - 8 |
7 698 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku