✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
29 úsekov |
434,0 km |
2 - 8 |
47 |
7 011 mil. € |
183,8 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,3 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 4,4 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 | 105 mil. € | 2,9 mil. € | 5 304 | 2 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 | 77 mil. € | 2,0 mil. € | 2 | |||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 6,3 mil. € | 4 | |||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 2 | 191 mil. € | 4,6 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | ||||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 | 171 mil. € | 3,9 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 2 | 143 mil. € | 3,2 mil. € | 12 157 | 4 | ||||||
9 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 1,7 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | ||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 1 | 94 mil. € | 2,6 mil. € | 4 001 | 3 | ||||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 2 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | ||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 | 277 mil. € | 7,0 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 1 | 199 mil. € | 5,5 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | ||||||
16 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | 299 mil. € | 7,9 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
18 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 0 | 12 mil. € | 0,3 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 | 92 mil. € | 2,1 mil. € | 5 098 - 5 557 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 2 | 272 mil. € | 7,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | ||||||
21 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 2 | 155 mil. € | 4,2 mil. € | 16 268 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 | 59 mil. € | 1,4 mil. € | 12 862 | 4 | ||||||
24 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 | 1 235 mil. € | 34,7 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | ||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 3 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
26 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | 169 mil. € | 4,7 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | ||||||
27 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 4,9 mil. € | 4 | |||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 6 | 611 mil. € | 16,2 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 6 | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | ||||||
29 úsekov |
434,0 km |
2 - 8 |
47 |
7 011 mil. € |
183,8 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku