✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
30 úsekov |
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
3/2026 - 6/2033 | |||||||
1 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 1/2027 (+4,8) | |||||
2 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 4/2026 (+3,7) | |||||
3 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2026 (+4,3) | |||||
4 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 12/2030 (+4,5) | |||||
5 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | 3/2026 (+4,7) | |||||
6 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | 9/2028 (+3,5) | |||||
7 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | |||||
8 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | žiadna | 6/2026 (+3,5) | |||||
9 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 7/2026 (+2,7) | |||||
10 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 (+5,1) | |||||
11 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 4/2029 (+4,1) | ||||||
12 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | 4/2029 (+4,1) | ||||||
13 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | 5/2029 (+3,5) | |||||
14 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | 12/2029 (+5,4) | |||||
15 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 1/2027 (+5,0) | ||||||
16 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | 6/2027 (+4,7) | |||||
17 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | ||||||
18 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | |||||
19 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | 10/2028 (+3,2) | |||||
20 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 10/2028 (+4,2) | |||||
21 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | |||||
22 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 1/2029 (+3,0) | |||||
23 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | 4/2028 (+4,8) | |||||
24 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 5/2029 (+5,1) | |||||
25 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | 8/2029 (+3,8) | |||||
26 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | 8/2028 (+5,1) | |||||
27 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | 10/2028 (+3,5) | |||||
28 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 11/2030 (+6,4) | |||||
29 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | 6/2033 (+3,3) | ||||||
30 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | 12/2029 (+2,8) | |||||
30 úsekov |
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
3/2026 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku