✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
279,5 km |
2 - 4 |
27 607 m |
10 655 m |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 917 m | 206 m | 299 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 0 m | 1 018 m | 173 mil. € | 2030 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 0 m | 1 169 m | 171 mil. € | 2035 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
4 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 8 688 m | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 m | 68 m | 105 mil. € | 2030 | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | |||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 0 m | 15 m | 191 mil. € | 2030 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | |||||
7 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 m | 57 mil. € | 2022 | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
8 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 0 m | 131 m | 155 mil. € | 2030 | 16 268 | 4 | 3 | žiadna | |||||
9 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 0 m | 428 m | 70 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
10 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 0 m | 57 m | 169 mil. € | 2030 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | |||||
11 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 227 mil. € | 2030 | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 172 mil. € | 2030 | 4 | 4 | žiadna | |||||||
13 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 161 mil. € | 2030 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 4 282 m | 60 m | 272 mil. € | 2030 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | |||||
15 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 0 m | 126 m | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | žiadna | ||||||
16 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 0 m | 34 m | 94 mil. € | 2030 | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | |||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 0 m | 77 mil. € | 2030 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 630 m | 192 m | 199 mil. € | 2030 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 510 m | 496 m | 277 mil. € | 2030 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 61 m | 59 mil. € | 2030 | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
21 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 178 m | 143 mil. € | 2030 | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
22 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 0 m | 804 m | 309 mil. € | 2030 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
23 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 886 m | 211 mil. € | 2030 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | |||||
24 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 0 m | 1 124 m | 410 mil. € | 2030 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 0 m | 578 m | 105 mil. € | 2030 | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | |||||
26 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 253 m | 125 mil. € | 2030 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | |||||
27 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 0 m | 1 757 m | 100 mil. € | 2030 | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | |||||
28 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 590 m | 179 mil. € | 2030 | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||||
29 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 2035 | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
30 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 0 m | 1 015 m | 224 mil. € | 2030 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | |||||
279,5 km |
2 - 4 |
27 607 m |
10 655 m |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku