✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
2,7 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | Šalková | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | žiadna | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | Zemné | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R 24,5/120 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 4 | 5 | žiadna | ||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R 24,5/100 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||
9 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | privádzač Krupina | 70 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||
10 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
11 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | Svidník sever | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 | 3 | žiadna | |||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R 24,5/100 | Lipníky | 105 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 2 | 2 | žiadna | |||
13 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R 24,5/120 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R 24,5/120(100) | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | ||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 154 mil. eur | 3 | 5 | žiadna | |||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | Podbiel | 199 mil. € | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||
20 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R 24,5/100 | Kapušany | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||
21 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 3 | 5 | žiadna | |||||
22 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | |||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | žiadna | |||
24 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | R 24,5/80 | Ružomberok juh, Ružomberok východ | 155 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | žiadna | |||
25 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | križovatka D1 | 100 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | žiadna | |||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 59 mil. € | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
27 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
28 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | žiadna | |||
29 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
30 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
2,7 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku