✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
37 úsekov |
343,5 km |
2 - 8 |
13 206 m |
8 516 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
12/2013 - 12/2026 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 018 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 4/2023 | |||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 3/2022 | ||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | 12/2026 | |||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 68 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | 3/2024 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2025 | ||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 10/2024 | |||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 15 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | 3/2024 | |||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2013 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | 10/2021 | |||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2023 | |||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2020 | |||||||
12 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 178 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2025 | |||||
13 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 428 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 7/2024 | |||||
14 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 804 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 1/2026 | |||||
15 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | 6/2025 | |||||
16 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 578 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 | |||||
18 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 886 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | 4/2026 | |||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | 12/2024 | ||||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 496 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | 10/2025 | |||||
21 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | 12/2026 | |||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 192 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2025 | |||||
23 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 11/2026 | ||||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 253 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | 8/2026 | |||||
25 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2019 | |||||||
26 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 9/2022 | |||||
27 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | 4/2024 | ||||||
28 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 4/2025 | ||||||
29 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 60 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | 12/2024 | |||||
30 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 131 m | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | žiadna | 6/2024 | |||||
31 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 757 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | 10/2026 | |||||
32 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 61 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 10/2025 | |||||
33 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 2/2024 | ||||||
34 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 3/2021 | |||||||
35 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 57 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | 8/2024 | |||||
36 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | 10/2024 | |||||||
37 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 5/2026 | |||||
37 úsekov |
343,5 km |
2 - 8 |
13 206 m |
8 516 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
12/2013 - 12/2026 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku