✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
303,6 km |
2 - 8 |
7 225 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,0 |
||||||||||
1 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 4 389 | 22 341 - 30 731 | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | |||||
2 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 5 036 | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 059 | 2 | 3 | |||||
3 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 1 700 - 4 420 | 11 764 - 50 895 | 603 - 2 996 | 3 | 3 | |||||
4 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 6 458 | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | |||||
5 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 002 | 5 304 | 462 | 2 | 2 | ||||||
6 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 3 150 | 6 428 - 9 084 | 500 - 623 | 4 | 5 | |||||
7 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 531 | 3 | 5 | |||||||
8 | R1 | 2,7 km | 4 | Ružomberok juh, Ružomberok východ | 155 mil. € | 1 230 | 16 268 | 893 | 4 | 3 | |||||
9 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 1 489 | 6 706 - 9 733 | 393 - 539 | 2 | 2 | |||||
10 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 2 147 | 5 277 - 6 250 | 489 - 523 | 2 | 2 | |||||
11 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 1 508 | 4 | 4 | |||||||
12 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 965 | 4 | 4 | |||||||
13 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 2 880 | 6 403 - 9 478 | 451 - 513 | 4 | 5 | |||||
14 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | ||||||
15 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 908 | 2 | 1 | ||||||||
16 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 2 965 | 4 001 | 207 | 3 | 3 | |||||
17 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | |||||||
18 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 497 - 699 | 2 | 3 | |||||
19 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 7 394 - 8 906 | 9 654 - 12 079 | 692 - 940 | 2 | 2 | |||||
20 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 12 862 | 894 | 3 | 4 | ||||||
21 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 5 360 | 12 157 | 1 004 | 3 | 4 | |||||
22 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
23 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | |||||||
24 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
25 | R4 | 4,0 km | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 2 382 | 14 625 | 888 | 2 | 2 | |||||
26 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | ||||||
27 | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 1 544 | 11 611 | 623 | 4 | 3 | |||||
28 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7 452 | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
29 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||||
30 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 1 604 | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
31 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 10 827 | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | ||||
32 | R4 | 6,5 km | 2 | Kuková | 116 mil. € | 1 396 | 6 651 - 9 113 | 383 - 425 | 2 | 3 | |||||
33 | R4 | 7,0 km | 2 | Okrúhle | 122 mil. € | 1 908 | 3 407 - 3 769 | 201 - 240 | 2 | 2 | |||||
303,6 km |
2 - 8 |
7 225 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku