✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||
27 úsekov |
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
5 720 mil. € |
2,6 |
3,1 |
1/2027 - 6/2033 | ||||
1 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 192 mil. € | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | |||
2 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||
3 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||
4 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||
5 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 94 mil. € | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | |||
6 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 153 mil. € | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | |||
7 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 108 mil. € | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||
8 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | |||
9 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 86 mil. € | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | |||
10 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 87 mil. € | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | |||
11 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 192 mil. € | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | |||
12 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 130 mil. € | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||
13 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 234 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | |||
14 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 189 mil. € | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | |||
15 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||
16 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 163 mil. € | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||
17 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 114 mil. € | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | |||
18 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 263 mil. € | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | |||
19 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 52 mil. € | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | |||
20 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | |||
21 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 103 mil. € | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | |||
22 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 243 mil. € | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | |||
23 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 90 mil. € | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | |||
24 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 47 mil. € | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||
25 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||
26 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||
27 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 370 mil. € | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | |||
27 úsekov |
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
5 720 mil. € |
2,6 |
3,1 |
1/2027 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku