✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 5,9 % | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
2 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6,8 % | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6,1 % | 6 428 - 9 084 | 565 - 883 | 4 | 5 | ||||||
4 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | NDS údaj neposkytla | 10 312 | 351 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 9,0 % | 4 | 4 | ||||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 8,6 % | 4 | 4 | ||||||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 7,3 % | 6 403 - 9 478 | 749 - 874 | 4 | 5 | ||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 456 - 489 | 3 | 2 | ||||||
9 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
10 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 001 | 1 361 | 3 | 3 | ||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 5 550 - 9 787 | 526 - 829 | 2 | 3 | ||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 1 040 - 1 450 | 2 | 2 | ||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 862 | 1 313 | 3 | 4 | ||||||
15 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 157 | 1 263 | 3 | 4 | ||||||
16 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 105 - 2 649 | 2 | 4 | ||||||
17 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 969 - 10 726 | 863 - 1 016 | 4 | 4 | ||||||
18 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,8 % | 13 886 - 21 743 | 2 661 - 2 869 | 1 | 1 | ||||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 14 625 | 1 056 | 2 | 2 | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4,9 % | 6 412 - 8 112 | 655 - 822 | 4 | 4 | ||||||
21 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | NDS údaj neposkytla | 11 611 | 693 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 15 053 | 2 660 | 1 | 2 | ||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 7,1 % | 10 140 - 11 010 | 792 - 846 | 3 | 5 | ||||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 4 737 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 6 651 - 9 113 | 414 - 522 | 2 | 3 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 3 407 - 3 769 | 1 103 - 1 149 | 2 | 2 | ||||||
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku