✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||
394,4 km |
2 - 8 |
8 777 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,2 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | ||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||
3 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 35 - 280 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
6 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 2 | 3 | |||||
8 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 189 - 255 | 4 | 5 | |||||
9 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 786 - 949 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
10 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | ||||||
11 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
12 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 437 - 2 455 | 1 | 2 | ||||||
13 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
14 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 494 | 3 | 4 | |||||
15 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
16 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 74 | 3 | 3 | |||||
17 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | ||||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 408 | 2 | 2 | |||||
19 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 280 - 373 | 4 | 4 | |||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 248 - 279 | 4 | 5 | |||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 443 - 502 | 2 | 2 | |||||
22 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 299 - 336 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 159 - 204 | 2 | 3 | |||||
24 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 193 - 261 | 4 | 4 | |||||
26 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 554 - 748 | 1 | 3 | |||||
27 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 456 - 660 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
28 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
29 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 231 | 3 | 5 | |||||
30 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 343 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
31 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
32 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 2 | 2 | |||||
33 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 192 - 224 | 3 | 2 | |||||
34 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 213 | 4 | 3 | |||||
35 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 498 | 3 | 4 | |||||
36 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 | 1 | |||||
37 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||||
38 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 373 - 471 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
39 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
394,4 km |
2 - 8 |
8 777 mil. € |
3 166 - 93 344 | 2,2 |
2,7 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku