✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
30 úsekov |
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
||||||||
1 | R7 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0 % | |||||
2 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 0 % | |||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 0 % | |||||
4 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | 0 % | ||||||
5 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 0 % | |||||
6 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 4 | 4 | 0 % | ||||||
7 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 0 % | |||||
8 | R2 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 0 % | |||||
9 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 64 % | |||||
10 | R2 | 20,7 km | 2 | R2 stred | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 0 % | |||||
11 | R2 | 10,6 km | 2 | R2 stred | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 0 % | |||||
12 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 0 % | |||||
13 | R2 | 2,7 km | 4 | R2 západ | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 0 % | |||||
14 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 4 | 4 | 0 % | ||||||
15 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 0 % | |||||
16 | R3 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 0 % | |||||
17 | R1 | 4,6 km | 4 | R1 BB - RK | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 0 % | |||||
18 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 0 % | |||||
19 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 0 % | |||||
20 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 0 % | ||||
21 | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | 2 | 0 % | ||||||
22 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 0 % | |||||
23 | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 0 % | |||||
24 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 70 % | |||||
25 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 0 % | |||||
26 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 63 % | |||||
27 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 0 % | |||||
28 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 1 %, pozastavené | ||||
29 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 70 %, pozastavené pre zmenu trasy | |||||
30 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 91 % | |||||
30 úsekov |
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku