✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
30 úsekov |
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2,8 |
3,1 |
||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4 | 5 | žiadna | ||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | žiadna | ||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||
11 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||
12 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
13 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 4 | 4 | žiadna | |||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
15 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 2 | žiadna | |||
16 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
17 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 4 | 3 | žiadna | |||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||
19 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||
20 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 3 | 5 | žiadna | ||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 3 | žiadna | |||
23 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 | 2 | žiadna | |||
24 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 3 | 3 | žiadna | |||
25 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 4 | žiadna | |||
26 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | žiadna | ||||
27 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | žiadna | |||
28 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | žiadna | |||
29 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 | 3 | žiadna | |||
30 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 | 2 | žiadna | |||
30 úsekov |
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku