✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
||||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | úprava SSÚD Trnava | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | 12/2009 | žiadna | |||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | 12/2009 | žiadna | ||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 12/2010 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 8/2006 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | 10/2004 | žiadna | |||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 383 - 425 | 2 | 3 | žiadna | ||||||
8 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Dunajská Streda | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 500 - 623 | 4 | 5 | 12/2011 | žiadna | ||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | 9/2009 | žiadna | |||||
10 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 1 004 | 3 | 4 | 11/2003 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
11 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Oščadnica | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | 12/1997 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 888 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
13 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | 10/2006 | žiadna | |||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 451 - 513 | 4 | 5 | 7/2018 | Územné konanie začaté od 9/2021. | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 692 - 940 | 2 | 2 | 11/2003 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | 6/2016 | žiadna | |||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 497 - 699 | 2 | 3 | 8/2006 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | 12/1997 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | 11/2004 | žiadna | |||||
20 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 655 | 2 | 4 | 10/2004 | žiadna | |||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 201 - 240 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
22 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Jablonov nad Turňou (pôjde ako samostatná stavba) | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | 9/2009 | žiadna | ||||
23 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 623 | 4 | 3 | 4/2010 | žiadna | |||||
24 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | 4/2010 | žiadna | ||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 894 | 3 | 4 | 11/2003 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
26 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Švošov | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
27 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | žiadna | ||||||
28 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | 11/2018 | žiadna | |||||
29 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | Vyšný Komárnik | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 177 - 189 | 4 | 3 | 4/2016 | žiadna | ||||
30 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | 7/1997 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
318,2 km |
2 - 8 |
7 636 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku