✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
odhad INEKO
| ||||||||||
45 úsekov |
472,0 km |
2 - 8 |
10 766 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,4 |
2,7 |
10/2011 - 5/2017 |
5/2017 - 2/2024 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 194 - 270 | 2 | 2 | 6/2012 | 6/2017 | 6/2017 | ||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | 10/2011 | 12/2023 | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 3/2013 | 1/2021 (0,0) | |||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 12/2011 | 2/2024 | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 1 886 - 2 202 | 4 | 2 | 3/2013 | 12/2017 | 12/2017 | |||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 1 | 3/2014 | 5/2017 | 5/2017 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 1/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1/2015 | 11/2021 | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 1/2015 | 11/2021 | |||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 1/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 1/2015 | 10/2021 | |||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 191 - 682 | 2 | 2 | 6/2015 | 12/2019 (0,0) | |||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 741 - 995 | 1 | 2 | 5/2015 | 12/2020 (0,0) | |||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | |||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 5/2017 | 1/2021 (0,0) | |||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | ||||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 500 - 623 | 4 | 5 | ||||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 451 - 513 | 4 | 5 | ||||||||
21 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | ||||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 497 - 699 | 2 | 3 | ||||||||
24 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 692 - 940 | 2 | 2 | ||||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 894 | 3 | 4 | ||||||||
26 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 1 004 | 3 | 4 | ||||||||
27 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||||
28 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | ||||||||
29 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||||
30 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 888 | 2 | 2 | ||||||||
31 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | ||||||||
32 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 623 | 4 | 3 | ||||||||
33 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||||
34 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||||
35 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||||||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | |||||||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 383 - 425 | 2 | 3 | ||||||||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 201 - 240 | 2 | 2 | ||||||||
39 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | ||||||||
40 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | ||||||||
41 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | |||||||
42 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | ||||||||
43 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 655 | 2 | 4 | ||||||||
44 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 177 - 189 | 4 | 3 | ||||||||
45 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | ||||||||
45 úsekov |
472,0 km |
2 - 8 |
10 766 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,4 |
2,7 |
10/2011 - 5/2017 |
5/2017 - 2/2024 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku